30.03.20 ФІЗІОЛОГІЯ
Тема: «ОБМІН ЕНЕРГІЇ. ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ»
ГРУПА 2 А ЛС
ПИТАННЯ
1.
ОСНОВНИЙ
ОБМІН ЕНЕРГІЇ СТУДЕНТА СКЛАВ 1700 ККАЛ, ЗАГАЛЬНИЙ ОБМІН ЗА ЦЮ Ж ДОБУ ДОРІВНЮЄ
2700 ККАЛ. ЕНЕРГЕТИЧНА РІЗНИЦЯ СКЛАЛА 1000 ККАЛ.
1.1 НА ЯКІ ФУНКЦІЙ СТУДЕНТА ЗА ДОБУ БУЛИ ВИТРАЧЕНІ 1700 ККАЛ?
1.2 НА ЯКІ ФУНКЦІЙ СТУДЕНТА ЗА ДОБУ БУЛО ВИТРАЧЕНО 1000 ККАЛ?
1.3 ДО ЯКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ГРУПИ ЗА КІЛЬКІСТЮ СПОЖИТОЇ ЕНЕРГІЇ ВІДНОСИТЬСЯ ДАНИЙ
СТУДЕНТ? ЧОМУ?
1.4 ЧИ ВПЛИВАЄ ЕНЕРГІЯ СПЕЦИФІЧНО-ДИНАМІЧНОЇ ДІЇ ЇЖІ СТУДЕНТА НА ЙОГО ОСНОВНИЙ
ОБМІН? ВІДПОВІДЬ ОБГРУНТУВАТИ.
1.1 НА ЯКІ ФУНКЦІЙ СТУДЕНТА ЗА ДОБУ БУЛИ ВИТРАЧЕНІ 1700 ККАЛ?
1.2 НА ЯКІ ФУНКЦІЙ СТУДЕНТА ЗА ДОБУ БУЛО ВИТРАЧЕНО 1000 ККАЛ?
1.3 ДО ЯКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ГРУПИ ЗА КІЛЬКІСТЮ СПОЖИТОЇ ЕНЕРГІЇ ВІДНОСИТЬСЯ ДАНИЙ
СТУДЕНТ? ЧОМУ?
1.4 ЧИ ВПЛИВАЄ ЕНЕРГІЯ СПЕЦИФІЧНО-ДИНАМІЧНОЇ ДІЇ ЇЖІ СТУДЕНТА НА ЙОГО ОСНОВНИЙ
ОБМІН? ВІДПОВІДЬ ОБГРУНТУВАТИ.
2.
ПРИВЕСТИ ПРИКЛАД НЕРВОВОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ОБМІНУ
ЕНЕРГІЇ
3.
ПРИВЕСТИ ПРИКЛАД ЕНДОКРИННОЇ РЕГУЛЯЦІЇ ОБМІНУ
ЕНЕРГІЇ
4.
ЧИ МОЖЕ ТЕМПЕРАТУРА ТІЛА ЛЮДИНИ В НОРМІ
ДОРІВНЮВАТИ 39 ГРАД. ЦЕЛЬСІЮ? ЯКЩО ТАК, ТО ЗА ЯКИХ УМОВ?
5.
НА ЯКИХ РІВНЯХ ОРГАНІЗМУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ФІЗИЧНА
І ХІМІЧНА ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ
6.
ЧИМ
КОНВЕКЦІЯ ПОДІБНА ДО РАДІАЦІЇ?
7.
ЧИМ КОНВЕКЦІЯ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД РАДІАЦІЇ?
8.
ЯКІ ЧИННИКЕИ ПІДСИЛЮЮТЬ ТЕПЛОУТВОРЕННЯ В
ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
9.
ЯКІ
АНАТОМІЧНІ СТРУКТУРИ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ РЕЦЕПТОРИ, ЦЕНТР ЦНС, РОБОЧІ ОРГАНИ ПРИ
РЕФЛЕКСІ ВИРОБЛЕННЯ ТЕПЛА В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
Джерело підр. Фізіології за ред Я.І. Федонюка с 448 - 452
Джерело підр. Фізіології за ред Я.І. Федонюка с 448 - 452
Комментарии
Отправить комментарий